~ HEMMA FRÅN BERLIN ~


Jag har alltså varit i Berlin en vecka , därför jag inte har bloggat.
Här är massa bilder och lite text från veckan , har haft det jätte kul!
Suddade förresten ut mitt ansikte på några av bilderna från madame tussauds , såg sjukt trött ut...
 
Vi åkte bil till Berlin , och vi stannade och sov i Helsingborg.
Dagen efter åkte vi till Danmark och sen vidare till tyskland , chillll i fönstret på hotellet , med ett shopping hus exakt utanför fönstret!
Några grejer som vi kollade på, tråååkigt 
Madame tussauds
Tv tornet ( tror det hette så ) och utsikten från det.
 Ja det va väl lite bilder från veckan då , sen på vägen hem stanna vi i danmark och sov där också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Jag heter Ellen,bor i Örebro. Född 1999 alltså är jag 13 år. Jag älskar att vara med mina vänner , fota ,redigera bilder, dansa ,och att shoppa! Så det är lite av det du kommer få läsa om i min blogg. Hoppas du gillar den!