~ 20 SANNINGAR OM MIG ~


  • Jag fotar inte alls lika mycket som jag gjorde förut
  • Jag ÄLSKAR weheartit.com
  • Vill ha en iphone 4s
  • Är just nu glad eftersom statistiken har höjts ganska mycket
  • Jag tvättar händerna typ 10000000 gånger per dag!
  • Kan typ inte ha nagellack ''skrapar'' bort det efter en dag.
  • Älskar att ha uppsatthår och slippa få håret i ansiktet men tycker jag är ful i det
  • ÄLSKADE verkligen justin bieber förut , men gör inte det längre!
  • Är sjukt lat ibland!
  • Har jämt ont i nacken
  • Jag hatar att äta Macdonalds , burgerking , max osv....
  • Kan inte lyssna på musik utan att sjunga med!
  • Älskar att kramas , hihih!
  • Jag vill ha städat på mitt rum men hatar att städa det!
  • Jag har svårt för att lita på folk!
  • Älskar att gå runt hemma i mjukisbyxor eller shorts!
  • Jag har slatter ( stavning ) som är en knä sjukdom
  • Jag vill ha bruna ögon!
  • Det tar typ 100 år innan jag sommnar på kvällen!
  • För folk jag inte känner så bra är jag ganska blyg och säger inte så mycket men för dom jag känner är jag helt oblyg och pratar  hela tiden!

Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: linnéaa johanssooon

du kan alltid lita på mig gummsi <3

2012-06-11 @ 21:30:35
URL: http://linneahannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Jag heter Ellen,bor i Örebro. Född 1999 alltså är jag 13 år. Jag älskar att vara med mina vänner , fota ,redigera bilder, dansa ,och att shoppa! Så det är lite av det du kommer få läsa om i min blogg. Hoppas du gillar den!