~ 20 frågor ~


Hittade några frågor som jag svarade på i min första blogg typ ( 2009 ) så tänkte att jag kunde svara på dom här också!

1. ditt fullständiga namn? - Ellen Margareta Jonsson
2. ålder? - 13
3. längd? - 1,53 cm
4. vikt? - 37 kg
5. smeknamn? - Inge speciellt , bara oseriösa namn med kompisarna ;)
6. vart bor du? - Örebroooo
7. vad gör du på fritiden? - Dansar och är med kompisar!
8. ögonfärg? - Grön , grå typ
9. hårfärg? - brunt , med blonda slingor!
10. Har du rakt eller lockigt hår? - Har lockigt men plattar det jämt.
11. klär du dig dyrt? - Inte så jätte.
12. Vad klär du dig i oftast ? Jeans , nån t-shirt eller linne!
13. vad vill du jobba som äldre? - Frisör , dansare eller typ sån som sminkar folk!
14. har du någon fobi? - Njaa , inte direkt.
15. har du någon allergi? - För alla nötter och massa annat typ.
16. skulle du kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej haha!
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Ganska mycket.
18. Vilken tid vaknade du idag? 8 
19. Vill du ha ett förhållande?- Kanske
20. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Åldern spelar ingen roll ;)

Kommentarer
Postat av: du vet :)

så åldern spelar absolut ingen ålder , hahaha ;)

om den är 30 år äldre då busiga du :*

2012-06-05 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Jag heter Ellen,bor i Örebro. Född 1999 alltså är jag 13 år. Jag älskar att vara med mina vänner , fota ,redigera bilder, dansa ,och att shoppa! Så det är lite av det du kommer få läsa om i min blogg. Hoppas du gillar den!