Dag 1 - En bild och lite information om mig


Jag heter då Ellen och är född 1999 alltså är jag 13 år ,  och bor i örebro , 
Jag ÄLSKAR att dansa , och tävlar i disco dans.
När jag inte tränar och så är jag med mina fina kompisar , världens bästa verkligen.
Jaa , vad ska jag mer skriva?  Jag är en ganska glad tjej tror jag väl men blir ganska lätt ledsen och arg.
Ganska blyg är jag väl också , fast försöker ändra på det!
Jag har typ världens fulaste skratt också , men det vet nog ganska många eftersom jag typ skrattar hela tiden haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Jag heter Ellen,bor i Örebro. Född 1999 alltså är jag 13 år. Jag älskar att vara med mina vänner , fota ,redigera bilder, dansa ,och att shoppa! Så det är lite av det du kommer få läsa om i min blogg. Hoppas du gillar den!