~ Dag 3 - Mina bästa vänner ~


 
Linda , du är min allra bästavän och varit sen dagis , jag älskar dig mer än allt! Våran humor är seriös sjuuukkkk! Med dig är jag alltid glad , tack för att du finns! Vi föralltid!
 
Rebecka , Vi har bara känt varandra i ungefär ett halv år , men vi är redan jätte bra vänner! Du är otrolig!
 
Stina ,  Jag är såå glad att jag har dig! Du är underbar! 
 
Soraya ,  Du är så snäll, söt,rolig , du är bara bäst!!
 
Ida, Snällaste och sötaste , puss på dig bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Jag heter Ellen,bor i Örebro. Född 1999 alltså är jag 13 år. Jag älskar att vara med mina vänner , fota ,redigera bilder, dansa ,och att shoppa! Så det är lite av det du kommer få läsa om i min blogg. Hoppas du gillar den!